Veelgestelde vragen
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Als je besteld als particulier dan is het niet mogelijk om een account aan te maken. Je besteld gewoon zonder in te loggen of moeilijke wachtwoorden. Je kunt altijd de actuele status van je bestelling volgen via de link in de orderbevestiging.
Ook voor zakelijke bestellingen hoef je geen account aan te maken, maar bestel je regelmatig dan is het aan te raden om een business account aan te vragen. Je kunt dan nog makkelijker bestellen en profiteren van nog meer voordelen.
Hoe maak ik een persoonlijk account aan?
Bestellen kan heel makkelijk zonder account, alleen vaste zakelijke klanten kunnen een business account aanvragen. ( je kunt de status van je bestelling wel volgen via de overzichtspagina van je bestelling.)
Hoe plaats ik een bestelling?
Dat gaat heel gemakkelijk , je kunt zonder account bestellen door producten toe te voegen aan de winkelwagen. Heb je alles, ga dan door naar het invullen van het kaartje en de bezorggegevens.
Kan ik anoniem verzenden?
Ja dat kan, je kan bij ons kiezen om je bestelling anoniem te versturen. Let wel op, de tekst op het kaartje wordt door ons letterlijk overgenomen. Zet dus niet je naam op het kaartje. Persoonsgegevens worden door ons nooit aan derde verstrekt
Kan ik een kaartje toevoegen aan mijn bestelling?
Als je een boeket of cadeauartikel in je winkelmandje hebt geplaatst. Kan je bij stap 2 een kaartje toevoegen met persoonlijke tekst.
Kan ik in een keer voor meerdere adressen bestellen?
Dat kan maar helaas niet in 1 order, heb je een grote zakelijke bestelling stuur dan even een email. We sturen je dan een handig Excel formulier waar je alle gegeven zo in kunt plakken.
Berekenen jullie bezorgkosten?
Ja, voor het laten bezorgen van je bestelling berekenen wij bezorgkosten. De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gekozen product en variëren vanaf €4,95 tot €7,48 Je kunt de bezorgkosten direct zien in het overzicht van je bestelling, nadat je een product hebt toegevoegd in je winkelwagen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je kunt je bestelling kosteloos annuleren zolang deze nog niet is verwerkt. Als je bestelling al verwerkt of verzonden is dan kan het zijn dat hier kosten aan verbonden zijn, of dat annuleren niet meer mogelijk is.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dat kan! In de orderbevestiging staat een link waarmee je je bestelling kunt volgen.
Kan ik producten combineren?
Dat kan zeker! Zie jij een mooi boeket en leuke ballon dan kun je deze allebei laten bezorgen op hetzelfde adres. Hou er wel rekening mee dat de order wordt gesplitst. Dit betekent dat het boeket wordt geleverd door onze lokale bloemist. Een voorbeeld de ballon wordt geleverd door de bezorgdienst. Hierdoor kan het zijn dat niet tegelijk aankomen, om verwarring te voorkomen doen we aan beide producten jouw persoonlijke kaartje.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra jij je bestelling hebt afgerond, krijg je direct een automatische e-mail bevestiging van ons. Kijk deze goed na en stuur een eventuele correctie zo snel mogelijk naar ons.
Dan kunnen wij kijken of we dit nog kunnen wijzigen.