Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
Ochtend: 09:00 - 13:00
Middag: 13:30 - 17:00
Zaterdag
Ochtend: 09:00 - 13:00
Middag: Gesloten
Zondag
Gesloten
2e paasdag
1 april 2024
Gesloten
Koningsdag
27 mei 2024
Gesloten
Hemelvaartsdag
9 mei 2024
Gesloten
1e Pinksterdag
19 mei 2024
Gesloten
2e Pinksterdag
20 mei 2024
Gesloten
1e Kerstdag
25 december 2024
Gesloten
2e Kerstdag
26 december 2024
Gesloten
Oudejaarsdag
31 december 2024
Ochtend: 09:00 - 13:00
Middag: Gesloten
Nieuwjaarsdag
1 januari 2025
Gesloten
Veelgestelde vragen
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Als je besteld als particulier dan is het niet mogelijk om een account aan te maken. Je besteld gewoon zonder in te loggen of moeilijke wachtwoorden. Je kunt altijd de actuele status van je bestelling volgen via de link in de orderbevestiging.
Ook voor zakelijke bestellingen hoef je geen account aan te maken, maar bestel je regelmatig dan is het aan te raden om een business account aan te vragen. Je kunt dan nog makkelijker bestellen en profiteren van nog meer voordelen.
Kan ik anoniem verzenden?
Ja dat kan, je kan bij ons kiezen om je bestelling anoniem te versturen. Let wel op, de tekst op het kaartje wordt door ons letterlijk overgenomen. Zet dus niet je naam op het kaartje. Persoonsgegevens worden door ons nooit aan derde verstrekt
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dat kan! In de orderbevestiging staat een link waarmee je je bestelling kunt volgen.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra jij je bestelling hebt afgerond, krijg je direct een automatische e-mail bevestiging van ons. Kijk deze goed na en stuur een eventuele correctie zo snel mogelijk naar ons.
Dan kunnen wij kijken of we dit nog kunnen wijzigen.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Als de ontvanger niet thuis is, dan wordt geprobeerd het pakket te leveren bij de buren. De ontvanger krijgt een briefje in de bus met daarop het adres waar het pakket is afgeleverd. Mocht het ook niet lukken om het pakket bij de buren af te leveren. Dan wordt het op een later moment nog eens geprobeerd. Ook dan wordt er een briefje in de brievenbus achtergelaten.
Ik heb een fout gemaakt. Kan ik dat nog wijzigen?
Je kan nog aanpassingen maken aan je bestelling zolang deze nog niet is verwerkt. Een email sturen met als onderwerp het ordernummer is het makkelijkst, we laten je zo snel mogelijk weten of we de aanpassing kunnen doorvoeren.
Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?
Het kan zijn dat je bestelling nog onderweg is, of al aangeboden maar dat de levering nog niet gelukt is. Kijk eerst op de overzichtspagina van je bestelling, hier vind je de laatste gegevens over je bestelling. Heb je toch nog een vraag neem gerust contact op, dan beantwoorden wij die zo snel mogelijk.
Waar vind ik mijn factuur of orderbevestiging?
Deze kun je terugvinden in je mailbox, als je bestelling is afgerond sturen wij automatisch de bevestiging. De factuur wordt ook automatisch verstuurd, direct bij online betalingen. Na 1-2 dagen bij achteraf betalingen. Heb je een business account dan kun je deze gegevens ook terug vinden in je account.